2013. január 21., hétfő

Úton Tallinnba 1.


Hello Kedves Mindenki, aki arra vetemedik, hogy időről-időre elolvassa, hogy mi mindent írok itt össze
Először is szögezzük le, hogy még soha nem írtam blogot, nem is tapasztaltam eddig sok írói vénát magamban, de ha másnap, akkor már arra jó lesz, hogy öreg napjaimon visszaolvasgassam. Ez a fedősztori, egyébként azért írok, hogy ne kelljen mindenkinek egyesével leírni, hogy mi is történik velem, ez alatt x nap alatt, amit az erasmus ösztöndíj kapcsán külföldön töltök.

Szóval kezdjük azzal, h életemben most ültem először repülőn... ha ez nem lenne elég, akkor hozzáteszem, h röpke 2 órácskás késéssel indultunk, mert a gépnek vmi futómű hibája volt... kellemesen indult az út, a felszállás alatt a külsőm gyorsabban mozgott, mint a belsőm, de miután helyre kerültek a dolgok, akkor kellemesen elszundítottam, és azzal a közhelyes megállapítással ébredtem, h a felhők fölött mindig kék az ég :)

Stockholm Skvasta repteréről busszal keveredtünk be a központba, és menet közben máris levontam az első fontos tanulságot: a svédek szeretik Szikora Robit! Legalábbis a mellettem ülő pasi zenei ízlése ezt tükrözte :D
No és mi az, amit egy európai országból érkező először meglátogat egy másik európai országban? Igen, a jóöreg McDonald's-ra gondoltam, aztán hogy kevésbé érezzem rosszul magam az elfogyasztott cirka 1500 kalória után, rábeszéltem Márkot, hogy "bkv"-zzunk + gyalogoljunk a szállásra. És ekkor levontam a kettes számú tanulságot a svédekről: a járdákról nem takarítják el a havat! :O

a szállásunk sötétben


kilátás a hotel bárjának ablakából, csak úgy homályosan


és végül egy kis svéd sörcő :)

Ennyi mára, holnap reggel nyakunkba vesszük a várost! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése