2013. március 17., vasárnap

A kokárdától az ír manóig

Március 15., péntek 11:30 kokárda feltűz, irány a sportközpont! Egészségi állapotomra való tekintettel csak a 60 perces súlyzós edzést vállaltam be, és kihagytam az eredetileg betervezett futást, ugyanis nem akartam a köhögéstől fuldokolva elhalálozni, na meg nem jutott eszembe, h hogyan kell észtül segítségért kiabálni, szóval szépen hazajöttem, zuhi, főzés, tesz-vesz, és színházba készülődés.

Este 7 óra, Észt Nemzeti Operaház, balett, Hamupipőke. Épp időben sikerült odaérnünk, ugyanis a megcélzott trolit pont lekéstük... igazából meg tudom érteni, h így történt, ugyanis a Gabi és Lisi voltak olyan őröltek vették a bátorságot, h kis cuki cipellőben, csini ruciban, egyetlen vékony kis harisnyában induljanak neki a március közepi mínusz 7-10 foknak. Le a kalappal. Én konzervatívabbra, és melegebbre vettem a figurát.
Magáról az előadásról csak annyit mondanék, h wooowwww. Nagyon élveztem, gyönyörűszép mozdulatok, zene, jelmezek, díszlet, ahh, csak úgy olvadoztam, mikor Hamupipőke és a herceg táncoltak <3


este fél 7, és még világos volt! :O

Az Operaház marcipánból

rálátás a színpadra ill. a nézőtérre az erkély középső szektorából

Gabi, Lisi, én

A színházból hazaérve már az ajtóban várt ránk Lisi két barátnője és másik három lány, akik most Finnországban tanulnak, csak átugrottak Tallinnba a hétvégére. Gyors ruhacsere, a szomszéd srácok összeszedése, és elindultunk, h megkeressük két francia srác lakását, amit most avattak/avattunk fel. (Szegény párák ki lettek rakva a koliból, mert az észtek túlérzékenyek a zászlójukkal kapcsolatban. Mondjuk lehet, hogy a Szabadság terükről nem kéne ellopni a nemzeti lobogót!?) Némi bolyongás és telefonos segítség után sikerült megtalálni a házat. Köszönés, körbenézegelődés, iszogatás, majd a városközpont megcélzása. Na ez nekünk nem jött össze, mert a csajoknak még volt piája, amit meg akartak inni, szóval visszajöttünk a koliba, aztán szépen itt is ragadtunk. Hát ennyi a péntek este.


a többiek külön kérésére az este folyamán készült képek többnyire nem publikusak :D

Szombatoooon, öhm, mit csináltam szombat? Leginkább semmit. Pontosabban a nap nagy részét az ágyamban töltöttem különböző pozíciókban ülve és fekve, és olvastam. Este összegyűltünk néhányan kártyázni és teázni, aztán éjjel 2-kor ágyba bújtam. Majd kb. 1,5 percnyi gondolkodás után rájöttem, h ez nem volt jó ötlet Forma 1 szempontból. Igen, kedves olvasó, Forma 1 szempontból!
Ugyanis az idei első Forma 1-es nagydíj Ausztráliában került megrendezésre, ami azt jelenti, h elég nagy az időeltolódás, ráadásul az időmérő edzést az időjárási körülményekre való tekintettel elhalasztották itteni idő szerint éjjel 2-re (A figyelmes olvasó észreveheti, h ez az időpont egybevág azzal, amikor lefeküdtem), a futam pedig reggel 8-kor volt, akkor meg a fene se akart még felkelni. Ez azonban azt eredményezhette volna, h amikor reggel meg akartam volna nézni az időmérő eredményét, akkor nagy valószínűséggel a futam végeredményébe is belebotlottam volna. Szóóóval, inkább ébren maradtam, megnéztem az időmérőt, majd reggel 10- kor felkeltem, és igyekeztem minden hírforrást elkerülni.

Sütöttem egy adag banános palacsintát, eltipegtem vásárlani, majd megebédeltem, és Guillaume ill. egy holland és egy finn srác társaságában a Nimeta nevű bárban megnéztük az idei év első forma 1-es futamát!  Nagy vetítővászon, kényelmes kanapé, kellemes társaság, jó futam (Kimi Räikkönen nyert!) és egy jó sör. Kell ennél több?
No persze ne felejtsük el, h március 17. St. Patrick's Day, úgyh egy nagy csapat ír pasas is volt a helyen, akik részben védőszentjüket ünnepelték, részben pedig azt, hogy egyikőjük hamarosan megnősül. Hát nem szép? Elutaznak egy nem túl távoli, ám annál olcsóbb országba, hogy kikapcsolódjanak, és szórakozzanak :)
Amúgy aranyosak voltak nagyon. Kérdezték, hogy a St. Patrick's Day miatt voltam-e zöldben, ami természetesen így is volt, hiszen ha az ember egy ilyen bárba készül, akkor biztos lehet benne, hogy találkozik írekkel. 

ki ne akarna hozzámenni egy ilyen cuki manóhoz? :D

Ennyi volt a móka mára, blablabla, ha este történne még vmi izgi, akkor majd legközelebb elmesélem. ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése