2013. március 8., péntek

Boldog Nőnapot! :)

Péntek este 9 óra. Most értem haza a baltikum "teszkójából", azaz a rimiből. Gyors bevásárlásnak indult, amit már tegnap meg akartam ejteni, de a fenénenek se volt kedve kimozdulni. Az az igazság, h marhára elkényelmesedtem így, h se csütörtökön se pénteken nincs órám, és ez így is van jól! Szóval ezennel szánt szándékkal fogok elbukni egy tárgyat: kinek van szüksége arra, h megírjon egy 10 oldalas tanulmányt vmi olyan témáról, amiről fogalma sincs, aztán csütörtökönként délután 4-től 7-ig suliba menjen, és még 2 zh-t is írjon... áhh. Pihenni jöttem én ide! - Na ezzel a lelkemet meg is nyugtattam, már csak a tantónéninek kell egy e-mailt írni, h még kevésbé érezzem magam rosszul.

Hétfőn szokás szerint jókislányként iskolába mentem, sőt reggel még a mosást is elintéztem, aztán 12-től 16-ig suli, a 18-tól kezdődő észt óra előtt pedig még pont volt időm megcsinálni a házit, amire ugye a hétvégén nem volt lehetőségem Rigában. Estére kellően elfáradtam, szóval már nem sok extrát csináltam, csak megírtam a rigai élménybeszámolót, és olvastam. Tényleg van még egy ok, amiért nem teljesíthetem ezt a légszennyezős tantárgyat: április 1-ig vissza kell vinnem a könyvtárból kölcsönzött könyvet, szóval nem fér bele az időmbe holmi új tárgy :D
Az észt órán végre tanultunk vmi hasznosat. Mindenféle kajákat, alapanyagokat tanultunk, úgyh most már hátha kevésbé leszek elveszett a vásárlások során.

Kedden tesióra, főzés, német tanulás, francia óra... Am több értelem lenne, ha francia óra helyett az itt lévő franciák tömkelegével próbálnék a kis nyelvükön kommunikálni, de mégis hogy nézne már ki, ha kedden se mennék suliba, meg aranyos a tantóbácsi, és tök jó ez a kis létszámú felzárkóztató foglalkozás jelleg :D
Kedd este következett a sorban a "cseh est", azaz Klara és Barbora főztek nekünk, és dekorálták ki a konyhát nemzeti lobogójukkal, és ennek megfelelően kék, fehér és piros színekkel.

A Banda (balról jobbra: Cédric, Camille, Lisi, Klara, Barbora, Gabriela, Matej, Vincent)

Vacsi után tanultunk néhány szép cseh szót és kifejezést, amit inkább nem osztok meg a kedves olvasóközönséggel egy kivételével: ZMRZLINA! ugye milyen szép? A szó kiejtésénél csak a jelentése okoz több örömet: fagylalt! :D

Szerda, béke nyugalom, a héten nem kellett beszédet tartanom a public speaking órán, szóval csak hallgattam az érdekesebbnél érdekesebb beszámolókat :) Aztán közös ebéd 2 észt 3 finn lány társaságában, akikkel még a 4-től kezdőd német dolgozatra tanulgattunk evés közben. Najó, inkább interkulturális kapcsolatteremtés volt, mint tanulás, de most már tudom, h - elmondásuk alapján - Helsinki "gettója" azért annyira nem vészes, mint amennyirre beállítják, de azért a bevándorlók lakta városrészbe egyedül nem ajánlják a kirándulgatást.

Este pedig a szomszéd szülinapos lány felköszöntése (értsd. ezúttal volt külön indok, ami feljogosította a népet az ívásra) után  Funk the School Party Vol.2 a Müntben. A bandából csak ketten mentünk Lisivel, de azért így sem unatkoztunk, bár a zene ezúttal hagyott némi kívánnivalót maga után. 

nyomtatott betűs köröm - csak h mindenki láthassa mennyire ráérek :D

Csütörtökön fél 11-kor egyszerűen kinyílt a csipám, és nem bírtam tovább aludni, pedig 5-kor feküdtem le. Lehet, h a gyönyörű napsütés miatt, ami az egész hetet beragyogta :) 2-re ismét elvánszorogtunk tesire. 60 perc pilates, aztán úgy döntöttünk, h a csináljunk-is-vmit kedvéért maradunk futni kicsit. Így sikerült még röpke 28 percig róni a köröket, miközben a az izzadó kosarasokon, röpiseken, és gyúró ifjakon pihentettük tekintetünket. :P

Estére sikerült találunk egy remeknek tűnő programot: nőnapi party sztriptíztáncos fiúval, ráadásul messzire se kellett menni, csak az egyetem egyik épületében található Student House-ig. Megérkezésünk után nem sokkal megkezdődött a fiúk árverezése. Összesen 6 fiú került "kalapács alá". A 6-ból 2 egész használhatónak tűnt első ránézésre, de a licitálásig azért nem jutottam el. :D És ezután jött a fő atrakció!!! Hozzáteszem, h soha életemben nem láttam még élőben sztriptíztáncos pasit, szóval elvárásaimat a Magic Mike c. filmre és Channing Tatum testére alapoztam (csajoknak szórakozás céljából, pasiknak csak a példa miatt javaslom, h tekintsék meg a két linket :P). Utólag kiderült, h ez bizony hiba volt, de azt hiszem egyet érthetünk, ha az alábbi képre ránézünk, és akkor még a kedves olvasó megúszta a csodás énekhangot, amivel kb. 5 percen keresztül boldogított minket, mielőtt rátért a "lényegre".

grrr... :P

úgy éreztem ezt a képet még utólag be kellett szúrnom, csak h látható legyen mennyire örültem annak, h nem én voltam a "szerencsés", aki a színpadra került, na meg hogy tovább borzoljam a kedélyeket: 


Szóval remélem legközelebb nem így akarnak Boldog Nőnapot kívánni :D Végül nem maradtunk sokáig, és Camillal hazajöttünk még 3 óra előtt, mert nem volt kedvünk a városközpontba menni, de legalább született egy aranyos kép az egyetem egyik "jelképével":


A mai nap hasonlóan telt a tegnapihoz. Hasonló időben keltem, ugyanabban az időben mentünk tesire, scak ezúttal jóga volt, aminek igazából semmi köze nem volt a jógához. Aztán megint maradtam futni kicsit, most 30 percet sikerült. Aztán pihi, zuhi, főzés, olvasás, és a fent említett bevásárlás. Hát ennyit sikerült a héten alkotni, legalábbis így hirtelenjében semmi egyéb említésre méltó nem jut eszembe.

Még egy apróság; igazán eldönthetné az időjárás, h most akkor mi van, tavaszodik-e v sem, mert ez marhára nem vicces, h hébe-hóba elkezd olvadni, aztán meg jön a hideg, és minden megfagy, úgyh a járdák összefüggő jégpáncélt képeznek, amin 10 lábujjal kapaszkodva pingvin módjára lehet csak totyogni. Szóval ha vki jóban az illetékes jó éggel, az igazán szólhatna egy pár szót az érdekünkben. Köszönettel: egy nagy csoport erasmus hallgató.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése