2013. március 1., péntek

Süt a nap!


Emberek - Süt a Nap


Kell ennél több? Vasárnap óta minden nap süt a Nap!!! A hét elején így is kicsit le voltam hangolódva, de aztán a sok napsütés, meg a sok cuki ember körülöttem hamar visszahozta az életkedvem.

Hétfő, csak a szokásos, iskola, angol, német, észt. Este shopping, h legyen mit enni/főzni. Eredetileg azt terveztem, hogy a német és észt óra közötti 2 és fél órát a könyvtárban töltöm, de annyira gyönyörűen sütött a nap, h egyszerűen ki kellett mennem, sétáltam kicsit, aztán fel a szobába, és persze itt véget is ért a tanulásról szőtt kósza álmom.

Kedden napom nagy részét azzal töltöttem, h prezentációt kreáljak a public speaking órámra. A téma ismerősnek tűnhet azok számára, akikkel egy gimibe jártam: The Fibonacci Sequence (Fibonacci-sorozat). Persze a régi diáim már nem voltak meg, szóval teljesen új előadást kellett kreálnom, és ezúttal egyedül kellett kiállnom a népek elé. Közben délután megfőztem életem első pörköltjét! mondjuk ennyi idősen lehet nem kéne ezzel büszkélkedni, de jobb későn, mint soha.
Este pedig megünnepeltük Camille szülinapját, ami igazából még múlthét pénteken volt, de Lisi kedden jött haza Lappföldről, ezért akkora halasztottuk az ünneplést. Még nem voltam teljesen kész az előadással, ezért kb fél órára kiváltam a csapatból, h elvégezzem az utolsó simításokat, aztán pedig a közfelkérésnek eleget téve előadtam nekik, h mi is ez a Fibonacci-sorozat. Osztatlan sikert aratott a beszámoló, és mindenki lelkesen elkezdte méregetni a kézfejében és ujjaiban található csontokat :D

Szerda délben pedig elérkezett a hivatalos prezentáció ideje. Mondanom sem kell, itt is mindenki pislogott, h wow micsoda összefüggések a matek, az aranymetszés, a természet, építészet és pl. az Apple logója között. 
Szerda este party a CatHouseban. Szokásos zene, szokásos emberek, szokásos jó hangulat és jó buli. Ismét záráskor sikerült elhagyni a helyet, és még utána is hosszasan álldogáltunk és csevegtünk a bejárat előtt, és próbáltuk kitalálni, h most akkor mi légyen, de végül fogtunk egy taxit, és hazajöttünk. After-party címén még sokáig üldögéltünk egy akkor megismert francia srác konyhájában, és majd hajnali fél 7-kor sikerült lefeküdni aludni. Gondolom nem meglepő ezek után, hogy a csütörtöki napom délután kezdődött, de ezek után egész sok mindent megcsináltam. Angol és német házi Főzés - tanulság: az itteni mustárnak van egy édeskés beütése, szóval virslihez, kolbászhoz nem nyerő, de husihoz sörös-mustáros pácnak egész ehető volt.

Aztán még könyvtárban is voltam! Bizony, mert a hét eleji önsajnálatom során gondoltam elkezdek olvasni vmit, de persze nincs nálam semmi könyv. A gépemen találtam 2 hangoskönyvet: Biblia és Csernus - A NŐ. No gondoltam essünk neki a Bibliának - már egyébként is hosszú ideje tervezem, h elolvasom -, de 10 másodperc után elborult az agyam, mert annyira idegesítő a bácsi hangja, ahogy olvas, h az vmi leírhatatlan. Szóval kénytelen voltam Csernust hallgatni. Előszó, bevezetés, első fejezet. Eddig jutottam, és máris felmerült bennem a kérdés, h - csak a stílus átvétele miatt -, "mégis mi a f*szt csinálok én a nyomorult kis életemmel?" Hát igen, Csernust nem javaslom senkinek, aki egyébként is maga alatt van, kivéve, ha szereti az önostorozást. Szerencsére a hét további napjain eszembe se jutott, h hallgatni kéne, bár hébe-hóba lehet nem ártana, csak h bővítsem a látókörömet, meg miért ne. No hát dióhéjban ezért próbáltam csütörtök délután találni vmi olvashatót a könyvtárban. Nem mondom, h hatalmas a választék angol nyelvű szórakoztató irodalom terén, ezért Dan Brown - Angels and Demons c. könyvére esett a választás. 
Jól fog jönni a ma este folyamán, amíg a buszunk Tallinnból Rigába ér.

Ui.: Bővül a lista, hogy mit szeretnék otthonról, ha vki meglátogatna: az új tag: túrórudiiii (a Pöttyös az igazi) Emlékeztetőül a korábbi dolgok: kolbász, mák, Unicum (szilvás v next) ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése