2013. február 14., csütörtök

3. tanítási hét - vége

Csütörtök délután. Vége a 3. tanítási hetemnek, pontosabban ugye már szerdán vége volt. Ahh, még 3 hét, aztán vége a jó világnak, és csütörtök délután is lesz órám. :S

Szóval a hét első három napján rendesen jártam iskolába, ahogy az egy jólnevelt kislányhoz illik. Hétfőn délelőtt beiratkoztam a könyvtárba, körbenézegelődtem, kikölcsönöztem a francia és német nyelvórákra szükséges könyveket, és megvettem az észt órához a jegyzetet. Apropó, ez a könyvtár nagyon pöpec, asszem több időt kéne ott töltenem. A kedd délelőtt elkezdtem anyagot keresni a légszennyezős 10 oldalas házidolgozathoz, amit csak a 7. hétre kell beadni. Sőt,   a délutáni szánkózás helyett francia órára mentem. Ezek után senki ne merészelje azt mondani, h nem veszem komolyan az egyetemet! :D

Az esték sohasem telnek unalmasan (komolyan néha arra vágyok, h hadd töltsek egy estét békésen az ágyikómban Jake-kel (a laptopom) és egy jó filmmel. De ez csak kósza vágyálom. Vasárnap este letipegtem Gergőhöz és Márkhoz, akik megvendégeltek egy jó kis tojásrántottával, utólag is köszönöm :) Aztán másfél órán keresztül folyamatosan készültem visszajönni a szobába, de vhogy sehogysem sikerült :D

Hétfő este a szomszéd srácok főztek. A 4 fiúból 2 francia, szóval vmi francia finomságot vártunk, de ehelyett kínai lett belőle. Bár panaszra így sem lehet okunk. Desszertre pedig Lisi és Camille sütött csokitortát. Aztán előkerült vmi Jungle Speed nevű kártya-társasjáték... véres küzdelem folyt a totem minél hamarabbi megragadásáért hatalmas nevetések közepette, szóval hiába lakunk az ötödik emeleten (ami valójában ugye csak a 4.), a recepciós csajszi följött szólni, h kicsit csendesebben, ha lehet. :D

Kedd este: szülinapi buli. Evés-ivás, nevetés. Itt ért véget a háromnapos tisztítókúra, mert bizony lecsúszott egy sör, de a töménynek még a gondolatától is kitartóan rosszul vagyok :S :D Nem tudom, ki mennyire ismeri a lengyel "hagyományokat", de az a szokás, h a szülinapos annyi ütést kap a fenekére egy övvel, ahány éves. Aztán ki-ki vérmérsékletének és az ünnepelthez fűződő viszonyának megfelelően kisebbet-nagyobbat üt. Aztán folytatódhatott a "buli".

Szerda este: Find Your Valentine Party a Cathouse nevű helyen. 
Az este kezdetének érdekessége, h annak ellenére, h én vagyok a lány, nekem kellett várnom a fiúkra, h elkészüljenek. Az utolsó trolihoz egészen sokan összegyűltünk, és együtt mentünk a fent említett helyre. A héten én voltam az egyik szerencsés, aki ingyenes belépőt nyert a buliba, úgyh wuhuuu, végképp kihagyhatatlan volt az esemény :D Pont ideális mennyiségű ember, jó zene és tánc kifulladásig! Nem is kell ennél több. Ja, és ha már find your valentine... mindenki választhatott belépéskor, h piros, sárga avagy zöld kis kör alakú matricát szeretne magára ragasztani, amelyek jelentése rendre foglalt, meglátjuk, szabad. Hogy én milyen színűt választottam, azt mindenkinek a fantáziájára bízom ;) Am nem tudom mi van, valószínűleg megérhetek egy pár tevét v kecskét, mert aznap este 3 törököt is le kellett terelnem.

Ma (azaz csütörtökön) békés napom volt. 5 körül feküdtem le aludni, de vmiért fél 11-kor kinyílt a csipám, és az istennek se tudtam visszaaludni. Délután kis sport, nem mintha az nem lenne elég, h minden nap több ízben le-fel lépcsőzök az ötödikre! Este pedig Traffic Light Party. Mit vegyek feeel? :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése