2013. február 16., szombat

Jó itt :)

Szombat délután, béke és nyugalom. Ez után a hét után úgy érzem, h kell egy kis pihi, ezért ma nem vagyok hajlandó sehova se menni. Na meg azért sem, mert köhögök, és tökre el van dugulva az orrom, szóval adok egy esélyt a kicsit szervezetemnek, h regenerálódjon.

Legutóbb ott hagytam abba, h a Traffic Light Partyba készülünk. Aki követ facebookon, az már láthatott onnan egy-két képet hála lelkes lakótársamnak, Lisinek :) Szóval Cafe VS, viszonylag sok ember viszonlyag kis helyen. Persze ha már Valentin-nap, akkor kellenek ismerkedős játékok is: leültettek minket szépen vegyesen, és idiótábbnál idiótább kérdéseket kaptunk, amiket szépen párokban meg kellett beszélni. Engem beültettek egy csapat spanyol srác közé, akik igazán aranyosak, csak marhára mindig spanyolul pofáztak, ami elég zavaró egy idő után, ha az ember lánya az egyetlen, aki nem érti, h miről van szó. Aztán játszottunk ilyen "never ever" dolgot. A lényeg, h olyat kell mondanod, amit soha életedben nem csináltál még, és aki már csinálta, annak innia kell. Meg még volt ez-az, de annyira nem izgi, h időt fecséreljünk rá. Szóval miután meguntam a nyelvi kirekesztettséget, betársultam a szokásos bandába, és együtt hülyültünk, csevegtünk.


Miután itt véget ért a banzáj, átfáradtunk a Red Emperor nevű helyre, ahol jengáztunk, pasi árverést néztünk, és mindenki kénye-kedve szerint ihatott. 

És most jöjjön egy találós kérdés: szerintetek az alábbi képen látható tárgy micsoda?


Aranyos, rózsaszín csomagolás, furcsa állatkákkal, akik nagyon boldognak tűnnek együtt, és a méret is azt sugallja, hogy ez bizony egy...
















NYALÓKÁSPAPÍR!!!! 
oh igen, és aki óvszerre gondolt, annak ejnye-bejnye, micsoda piszkos fantázia

hagytam emléket az egyik új asztallapon, szóval ha vki arra jár, az gondoljon rám :)

Péntek nappal nem sok extrát csináltam. Kicsi tanulás, shoppingolás, h legyen miből főzni, ilyesmi. Este csináltam egy adag mákos tésztát. Még otthonról hoztam mákot, sohase lehessen tudni alapon. Persze ilyet még se Camille, se Lisi nem látott, h édesen enni vmi tésztát, ráadásul ezzel az apró szemű furcsa izével, de miután megkóstolták egyhangúan kijelentették, h ez bizony jó cucc! Apropó, ha vki arra adná a fejét, h meglátogat, azt megkérném szépen, h hozzon mákot és vmi jó kis hazai kolbászt! Köszönöm :)

Péntek este pedig Sanua Party. Privát party, kb 30-an lehettünk. Szauna, hozzá jó hideg vízzel feltöltött medence, kényelmes fotelek, puffok, asztalok, egy kis tánctér, konyha, hűtő, mindenki hozhatott magának enni és inni valót. Megérkezés után fürdőruciba bújtunk, és bevetettük magunkat a szaunába, aztán meg a fagyos vízbe. Najó, első körben nem mertem belecsobbanni, de aztán nehogy már én legyek az egyetlen, aki nem, ezért a második kör szaunázás után én is nyakig merültem a medencében. 
Két kör szaunázás között elszürcsölgettünk egy cidert (ízesített sör szerűség), és a kanapékon pihengettünk. És ekkor fogott el az az érzés, h tényleg szeretek itt lenni! És hála és köszönet mindenkinek, aki bármilyen formában hozzájárult ahhoz, h most itt lehetek, legyen ez a segítség lelki v fizikai támogatás, bátorítás v éppen az ügyintézésben való segítség.

Ettől az egytől eltekintve pedig inkább megkímélném a kedves olvasóközönségemet attól, h további képeket közöljek az estéről :D









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése