2013. február 8., péntek

Teljesen lelassult agyműködés

Péntek este, béke nyugalom, az ágyamban üldögélek, és egy Guinesst szürcsölgetek. Fáradt vagyok, mint mindig. Nem értem miért, hiszen különösebb okom nincs rá. Mára "virradóra" is aludtam 9 órát! Talán az időjárás teszi. Ma is szinte egész nap hatalmas pelyhekben hullott a hó, bár tegnap reggel volt kb 1 órányi napsütéshez is szerencsénk. Az is lehet, h azért vagyok folyamatosan ennyire tompa, mert nemes egyszerűséggel takarékra van kapcsolva az agyam és a testem. Bevallom őszintén nem sok szellemileg megerőltetőt hajtottam végre az elmúlt lassan 3 hét alatt, amit itt töltöttem, hacsak az nem számít megerőltetőnek, h folyamatosan angolul kell kommunikálni. Mondjuk szinte már teljesen természetesnek veszem, és néha azon kapom magam, h angolul gondolkodok.

No de haladjunk szépen sorjában az eseményekkel:
Szerda este: 2 Euro Party a Cathouse nevű klubban a központban. Jó kis hely, határozottan jobban bejött, mint a Club Privé, ahol a táncos nénik-bácsik vannak, tudjátok mire gondolok ;) Éjfél körül értünk oda, és zárásig táncoltunk, ahhhh, jól esett már tombolni egy nagyot! Mellékesen azért volt  a buli neve az, ami, mert a belépő, és sok pia csak 2 euroba került. És mivel már rég ittam rum-kólát, ezért arra az estére az volt "előírva" számomra, na meg persze az aranyszabály: nem keverjük a piákat! Hajnal 5-kor jöttünk el, de szerencsétlenségükre pont 5-en maradtunk, a taxisofőr meg marhára tiltakozott az ellen, h mindannyian beszálljunk, úgyh 2-en megvártuk az első trolit, ami 6-kor jött. 
A hajnal fontos tanulsága: a helyi mekiseknek nincs semmi érzéke az üzletpolitikához: az óváros bejáratánál található meki reggel 4 és 7 között van zárva!? WTF? Ilyenkor a sok ittas fiatal buliból hazafele menet marhára éhes ám! No mind1.
Partikép fb-on.

Tegnap annyi értelmeset sikerült véghezvinnem, h elmentem a sportközpontba, és 60 percen keresztül hallgattam, ahogy a tantónéni észtül magyarázza, h mit mikor és hogyan kell csinálni a pilates gyakorlatok közben :D De jó volt már végre mozogni kicsit, nem mintha az előző éjszakát nem végigtáncoltam volna.

Ma pedig beza' végre átvehettük a személyigazolványokat, úgyh most már hivatalosan 2018. 01. 27-ig gond nélkül tartózkodhatok Észtországban :D

Oh, my gosh!!! Ivott már valaha vki Guinesst dobozból?

Íme a teljesen ép dobozú Guiness, nehogy azt gondolja bárki is, h csalok

és igen, az egy műanyag golyó benne!? Rágugliztam, és elvileg a bugybik és a hab miatt kell bele. Jó tudni :)

Ja, am ma jöttem rá, h már el is buktam egy felvett tárgyamat :S Az Environmental Chemistry előadásuk ugye észtül zajlanak, és csak a 4 gyakorlatra kell bejárnunk, mert azokat megtartják angolul. Emlékeimben marhára az élt, h a negyedik héten lesz az első gyakorlat, viszont ma este kinyitván a füzetemet rá kellett döbbennem, h a második héten, azaz most hétfőn volt az első gyakorlat, amin kötelező lett volna a részvétel... C'est la vie, ahogy a művelt spanyol mondaná, még így is lesz elég kreditem, csak jó lenne, ha a továbbiakban kicsit jobban odafigyelnék az ilyesmire, mert úgy tűnik, h túlságosan is minimálra van kapcsolva az agyam.

Most pedig össze kéne pakolnom végre, mert holnap reggel hajnali 8-kor indulunk a dél-észtországi kirándulásra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése