2013. február 2., szombat

Estonian Evening

Szerda este volt az Estonain Evening nevű esemény. Hevenyészett fordításban Észt Est, amikor a tutorok köszöntöttek minket, és mindenféle észt dolgot kipróbálhattunk. Belépéskor mindenkinek az arcára pingáltak egy észt zászlót, és ha ennek megfelelően kék-fekete-fehér öltözetben mentünk, akkor kedvezményes belépőt válthattunk.

Academic Hostel, room 503

Íme egy kis ízelítő a megtapasztaltakból:
  • észt kaja: na ebből nem sok mindent láttam, mert lemaradtunk róla (hosszú volt a sor a pultnál, ahol a sört csapolták)
  • észt italok, pl. Vanilla Tallinn, édes rövid ital, igen ízletes, azt kell mondjam, h sokkal jobb, mint a pálinka
  • észt játékok: tanulság: ezek az észtek tökre önveszélyesek. Mindkét "játék", amit kipróbáltunk olyan volt, amiből súlyos sérüléseket lehet szerezni. Íme az egyik:
a két srác leül egymással szemben, lábak összetámasztva, mindketten megragadnak egy botot, és megpróbálják a másikat átrántani maguk fölött...
  • észt néptánc!!!! És bizony-bizony én is táncoltam, egy élmény :D Bár a végére úgy forgott körülettem a világ, h azt sem tudtam, hol vagyok :D






A programok végeztével kezdődött a party, de sokan leléptek hamarabb, úgyh csak egy maroknyi társaság maradt ott, de mi jól szórakoztunk. Táncolás, tombolás...

néhány magyar :)

Hát, egyelőre ennyire futotta így hajnali 6 óra magasságában hazaérve a központban tett éjszakai kiruccanásról. Majd elmesélem azt is... az eddigi legelcseszettem estém itt...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése